Nyheder

Havørred på over 6 kg til Morten

Dato: 07.06.2015

I morges kl. 04.00 hentede jeg Ronni Gudme, nu skulle der fiskes. Vi kørte til Ejstrup. Efter at have været oppe ved sammenløbet og tilbage, sad vi og snakkede lidt på bænken. Ronni kunne desværre ikke mere, så jeg kørte ham...

Flot havørred til Erling

Dato: 05.06.2015

Erling Maigaard var ved åen her til formiddag for at se om der var lidt liv i havørrederne. Efter 10 minutters fiskeri med orm var der kontakt med en god fisk. Efter en god fight kom dyret på land – vægt 5,1 kg og 74 cm. Det...

KM i Havfiskeri 2015

Dato: 31.05.2015

Lørdag den 30. maj blev der afholdt Kredsmesterskab i Havfiskeri på Lillebælt med Bramming Lystfiskerforening som arrangør. Der var i alt 47 deltagere, 11hold af 4 mand samt 3 individuelle. Fra morgenstunden så det ud til at...

Medlemsblad for juni 2015

Dato: 28.05.2015

Her kan du læse Kolding Fiskeren juni 2015. Bladet indeholder bl.a. følgende: Referat fra generalforsamling Formandens beretning for 2014 Gedde premiere Lystfiskeriets dag Artikel om fluer af Lars Østergaard Set & Sket...

Arbejdsdag ved søerne den 13. juni

Dato: 20.05.2015

Hej, så er tiden inde til opfølgning af sidste års flotte arbejde ved  Harte-Donssøerne. Det det kommer til at foregå Lørdag d.13/6, jeg tænker at vi mødes kl. 9 ved storhytten, medbring gerne diverse værktøjer. Vi vil på...

Lystfiskeriets Dag ved Slotssøen

Dato: 19.05.2015

I år havde vi valgt at flytte Lystfiskeriets Dag fra Harte- Donssøerne og ned til Kolding Slotssø. Det viste sig at være en succes, vejret taget i betragtning. Dagen igennem var der folk ved søen, og der var ca. 25 unge fiskere,...

Stor Laks fra Kolding Å

Dato: 18.05.2015

Kurt Pedersen var ved Kolding Å meget tidlig om morgenen den 17. maj, for at se om der ikke skulle være kommet et par store havørreder i åen, efter al den regn der er væltet ned den sidste tid. Desværre var der ingen...